no-img
ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون

دانلود نرم افزار ریست اپسون L555 | ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون


ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون

ادامه مطلب

ZIP
دانلود نرم افزار ریست اپسون L555
zip
اپسون L555
اورجینال شرکت اپسون
بدون نیاز به اینترنت
100% گارانتی کارکرد
۱۶۴,۰۰۰ تومان

دانلود نرم افزار ریست اپسون L555


با دانلود نرم افزار ریست اپسون L555 میتوانید براحتی مشکل پرینتر خود را حل نمایید ، نیاز به مراجعه به مراکز تعمیر و سرویس هم نخواهید داشت و در کمتر از ۵ دقیقه با کمک همین نرم افزار ریستر مشکل چشمک زن پرینتر اپسون L555 حل خواهد شد.

ریستر L555 بصورت دائمی و بدون محدودیت زمانی قابل استفاده خواهد بود.این نرم افزار اصلی و اورجینال اپسون میباشد و با نرم افزار WIC که برای هر بار استفاده نیاز به خرید کد ریست دارد متفاوت است و محدودیتهای این نرم افزار را ندارد و شما میتوانید مادام العمر بدون نیاز به کد با این نرم افزار اختصاصی پرینتر خود را ریست نمایید.همچنین با پرداخت هزینه مازاد تقریبی ۱۸۰ الی ۲۸۰ هزار تومان میتوانید نسخه دائمی مخصوص رایانه خود را تهیه فرمایید.

کارشناسان ما در صورت نیاز به راهنمایی بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون L555 پاسخگوی شما خواهند بود.

پرینتر اپسون L555 یکی از پرینترهای چندکاره با قابلیت چاپ، اسکن و کپی با مناسب ترین هزینه موجود در بازار میباشد که برای کاربردهای خانگی و دفتری مناسب است.

این پرینتر در بازار با گارانتی یکساله آواژنگ و ۱۸ ماهه مادیران موجود میباشد

این پرینتر از لحاظ فنی کیفیت قابل قبولی دارد ، همچنین شرکت اپسون جهت حفظ کیفیت قطعات پرینترهای تولیدی یک شمارشگر نرم افزاری برای تمام مدلهای پرینتر خود تعبیه کرده است که با دانلود ریستر اپسون L555 میتوانید این شمارشگر را صفر نمایید.

این شمارشگر بر اساس تعداد برگ پرینت شده و همچنین دفعات انجام هدکلین کار میکند ، با افزایش ارقام این شمارشگر با توجه به مدل پرینتر شما نیاز به ریست پرینتر خود خواهید داشت.

با هر بار انجام هدکلین مقدار زیادی جوهر از کارتریج به سمت پد پرینتر حرکت میکند تا هد دستگاه تمیزتر گردد. مهمترین دلیل برای قفل شدن پرینتر و چاپ نکردن و کار نکردن پرینتر پر شدن پد جوهر (inkpad) میباشد و پرینتر L555 بعد از تعداد مشخصی هدکلین و پر شدن پد پرینتر نیاز به ریست خواهد داشت.تصویر زیر پدجوهر نو و سالم و استفاده شما را نشان میدهد

دانلود نرم افزار ریست اپسون L555

در اکثر مدلها کاربران حرفه ای شلنگ تخلیه جوهر به پد پرینتر را با انجام برش به یک مخزن خارجی تغییر مسیر میدهند و بدینوسیله از خراب شدن اینک پد دستگاه جلوگیری میکنند، هر چند پرینتر خطای پر شدن inkpad رو خواهد داد ولی با دانلود نرم افزار ریست اپسون L555 میتوانید این مشکل پرینتر خود را حل کنید و نیازی به تعویض پدجوهر نخواهید داشت.

بطور خلاصه پرینترهای شرکت اپسون پس از چاپ تعدادی مشخص قفل شده و نیاز به ریست پیدا میکنند و بدون ریستر دستگاه غیرقابل استفاده میباشد و هیچ پرینتی نمیتوانید بگیرید.

علائم قفل شدن پرینتر و نیاز به دانلود نرم افزار ریست اپسون Epson L555 :

  • چراغ های نشانگر وضعیت چاپگر L555 خاموش هستند.
  • زمان روشن کردن چاپگر ،هد و کارتریج پرینتر L555 حرکت نمیکند.
  • چراغ های پرینتر L555 به رنگ قرمز و چشمک زن در می آید.

بصورت معمولی کاربران با دیدن این علائم پرینتر خود را به مراکز مجاز سرویس تحویل میدهند تا پد های جوهر تعویض شده (inkpad resetter) و کانتر پرینتر نیز مجدد صفر گردد(reset printer).ولی ما راهکار مناسبتری برای شما داریم:

به جای اینکه هر بار هزینه زیادی رو به مرکز سرویس پرینتر بدید تا چاپگر شما رو ریست بکنند می توانید جهت حل مشکل ۲ چراغ چشمک زن پرینتر با دانلود نرم افزار ریست اپسون L555 چاپگر خود را ریست و مشکل چراغ قطره و کاغذ چشمک زن را حل نمایید .با حداقل هزینه با سریعترین روش مشکل شما حل خواهد شد. .

این نرم افزار ها ریستر اورجینال و اختصاصی شرکت اپسون کره جنوبی می باشد و برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه یکبارمصرف نبوده و قابلیت ۵۰ بار ریست در ۳ ماه را داشته و با گارانتی ۱۰۰% کارکرد با خیال راحت میتوانید بصورت شخصی پرینتر L555 خودتان را ریست نمایید.همچنین با پرداخت هزینه مازاد تقریبی ۱۸۰ الی ۲۸۰ هزار تومان میتوانید نسخه دائمی مخصوص رایانه خود را تهیه فرمایید.

جهت دانلود نرم افزار ریست پرینتر L555 روی دکمه خرید کلیک کنید و اسم و ایمیل خود را جهت دانلود ریستر وارد نمایید و بعد از پرداخت آنلاین نرم افزار ریست اپسون L555 را از لینک داده شده دانلود نمایید.همچنین لینک دانلود نرم افزار ریست اپسون L555 برای شما ایمیل هم خواهد شد.


در ذیل مشخصات سخت افزاری پرینتر L555 جهت آشنایی بیشتر شما آمده است :Epson Printerچاپگر جوهر افشان L555 با قابلیت چاپ عکس دارای ۴ مخزن جوهر L555 Inkjet  Printer

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L555

پرینتر چندکاره‌ی «Epson» مدل «L555» دارای قابلیت‌های پرینت جوهرافشان رنگی، اسکن رنگی،کپی و فکس و مجهز به وای‌فای است. است و در ابعاد ۲۴۱ × ۳۶۰ × ۵۱۵۴ میلی‌متر و با وزن ۷٫۴ کیلوگرم ارائه می‌شود. صفحه‌ نمایش مورب ۵٫۶ سانتیمتری تک رنگ در دستگاه تعبیه شده است. سرعت پرینت دستگاه تا ۳۳ برگ برای چاپ سیاه و سفید و تا ۲۰ برگ برای چاپ رنگی است. وضوح چاپ در این مدل تا ۱۲۰۰ × ۴۸۰۰ dpi است. چاپ دورو «Duplex» هم در این مدل تعبیه شده و نیازی نیست آن را به صورت دستی انجام دهید. قسمت اسکن این دستگاه با وضوح اپتیکال  dpi 1200 × ۲۴۰۰ است. سینی جلویی کاغذ، ظرفیت نگهداری ۱۰۰ برگ را دارد و سینی خروجی تا ۳۰ برگ را تحویل می‌دهد. قابلیت ADF دستگاه تا ۳۰ برگ را در اندازه‌های A4, US Letter, Legal size پشتیبانی می‌کند. 

با کارتریج خداحافظی کنید

تغییری شگرف در بهبود عمر باتری ها، پردازش های سریع گرافیکی و بسیاری دیگر از قابلیت های امنیتی را با پلتفرم چاپگر L555 قابلیت چاپ در هر دو حالت رنگی یا سیاه و سفید با هزینه بسیار پایین بابت چاپ هر صفحه را دارد. این محصول به همراه بطری های جوهر ارائه می شود که برای چاپ تعداد بالای ۴۰۰۰ صفحه سیاه و سفید و ۶۵۰۰ صفحه رنگی کافی است که هر جوهر نزدیک به دو سال بدون اینکه نیاز به تعویض کارتریج جوهر داشته باشد برای شما کار خواهد نمود،.

بهره‌وری خود را افزایش دهید

نصب و راه اندازی L555 بسیار آسان و بدون دردسر است و شما می توانید سریعاً کار خود را شروع نمائید. هنگامی که زمان پر کردن دوباره جوهر فرابرسد، به واسطه فن آوری fast top-up می توانید با سرعت و به راحتی و با کمترین اتلاف وقت این کار را انجام دهید. بطری های جوهر اصل اپسون با برچسب هایی که روی بدنه دارند و نازل های ضد چکه جوهر به شما کمک می کنند تا عمل پر نمودن تانک های جوهر را به سادگی انجام دهید. وجود یک اسکنر ۶۰۰dpi در این چاپگر به این معنی است که شما می توانید به راحتی و با کیفیت بسیار بالا از متون، اسناد و عکس های خود اسکن بگیرید.

چاپ با کیفیت اپسون

طراحی تانک جوهر یکپارچه متصل به چاپگر که نازل های ضد چکه جوهر دارند در کنار جوهرهای اصل اپسون، که در بطری های مخصوصی ارائه می شوند .این امکان را می دهد که به راحتی می توان جوهر دستگاه را پر نمود و به شما این اطمینان را می دهند که می توانید بدون دردسر از چاپ عکس های رنگی با کیفیت بالا لذت ببرید. همچنین فن آوری Micro Piezo اپسون و چاپ سریع ISO با قابلیت چاپ ۷ صفحه در دقیقه به شما کمک می نماید تا چاپ هایی با کیفیت بالا، ماندگاری طولانی در کمترین زمان داشته باشید.

محصولی که در پیش رو دارید یکی از پرینترهای جوهرافشان شرکت اپسون است که به مخزن جوهر مجهز شده است. مخزن جوهر راه‌حلی برای کاربران پرمصرف است. با بالا رفتن میزان چاپ خرید پیاپی کارتریج مقرون‌به‌صرفه نبوده و هزینه‌ی بسیار بالایی را به همراه دارد. ازاین‌رو با خرید پرینترهای مخزن‌دار کاربر تنها جوهر مصرفی را در بسته‌بندی بطری خریداری کرده و در مخزن پرینتر قرار می‌دهد. این محصول هم با مخزن ۴ رنگ خود توان چاپ بالایی دارد.

چاپگرهای مجهز به سیستم تانک جوهر

برخلاف دیگر سیستم های قابل شارژ، این چاپگرهای فوق العاده اقتصادی، مجهز به یک تانک جوهر کاملاً یکپارچه با گنجایش بسیار بالا هستند تا با کمترین دردسر و بیشترین کیفیت چاپ نمایید و نیازی به تعویض جوهر در بازه های زمانی کوتاه نداشته باشید.

چاپ با کیفیت بسیار بالا با جوهرهای اپسون

جوهرهای اصلی اپسون، چاپ حرفه ای با کیفیت بسیار بالا را تضمین می کنند و چاپ های درخشانی را با ماندگاری طولانی ارائه می کنند. جوهرهای اصلی اپسون در محیط و شرایط خاصی تولید می شوند و برای کار با فن آوری چاپ Micro Piezo اپسون کاملاً ایده آل هستند. به واسطه این فن آوری، چاپ بی رقیب، با دوام و اطمینان بی نظیری صورت می گیرد.

بیشتر چاپ کنید ، کمتر هزینه کنید

مهم نیست که در خانه کار می کنید یا اداره، در هر حال سیستم تانک جوهر اپسون از هزینه چاپ شما کاسته و کسب و کار شما را رونق می دهد. گستره جدید چاپگرهای جوهرافشان ما با مخزن های پرظرفیت جوهر، ترکیبی از هزینه پایین، کاربری ساده، کیفیت و اطمینان بالا در یک محصول فوق العاده هستند.

. این چاپگر به مخزن جوهر مجهز است و می‌توانید با استفاده از بسته‌ی‌ جوهر گاما ، تانکر جوهر را پر کنید.

پرینتر جوهرافشان «L555» که به تانکر جوهر مجهز شده است، شعار خود را پرینت ارزان گذاشته است. این پرینتر رنگی، برای صرفه‌جویی در هزینه‌‌های چاپ، تانکر جوهر را در سیستم خود جای داده است. این پرینتر قادر است به‌راحتی امورات اداری و فنی شما را در منزل برایتان انجام دهد.با دانلود ریستر اپسون L555 و استفاده از جوهر درجه ۱ بصورت مادام العمر از پرینتر خود استفاده خواهید کرد.

در صورتی که بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون L555 نیاز به راهنمایی برای حل سایر مشکلات پرینتر اپسون خود داشتید از لینکهای زیر دیدن فرمایید :

حل مشکل ۲ چراغ چشمک زن اپسون

خطای Communication Error

رفع خطای General Error پرینتر

و …


ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر جهت حل مشکل پرینتر خودتون به ویسایت ما اومده باشید. جای درستی اومدید.با دانلود نرم افزار ریست L555 مشکل چاپگر شما حل خواهد شد:
دانلود نرم افزار ریست L555
حل مشکل چشمک زن L555
پرینتر روشن خاموش چراغ زرد قرمز
چشمک زن پرینت نمیگیره
پرینتر L555 خراب شده
سرویس پرینتر L555
تعویض قطعات پرینتر L555
دانلود رایگان نرم افزار اپسون L555
دانلود رایگان نرم افزار ریست L555
دانلود نرم افزار adjustment program epson
دانلود کامل ریستر اپسون L555
دانلود رایگان نرم افزار ریست اپسون L555
سرویسکار پرینتر L555
خطای سرویس لایف اپسون
خطای جنرال ارور اپسون
خطای کامینیوکیشن اپسون
نرم افزار adjprog اپسون
دانلود نرم افزار adjprog اپسون
دانلود نرم افزار wic رایگان
کد ریست نرم افزار wic
کد دائمی نرم افزار ریست wic
دانلود نرم افزار سرویس پرینتر L555
دانلود نرم افزار تعمیر پرینتر L555
کد رایگان ریست اپسون L555
کد wic ریست اپسون L555
حل کامل مشکل پرینتر L555
حل مشکل چاپگر L555
ریست چاپگر L555
ریستر چاپگر L555
خطای service life اپسون
خطای ink pad the end of its service life
حل مشکل ink pad
پر شدن اینکپد
پرشدن کانتر پرینتر






موضوعات :
ریستر اپسون , سری L
برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *