no-img
ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون

دانلود نرم افزار ریست اپسون WF-7110 | ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون


ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون

ادامه مطلب

ZIP
دانلود نرم افزار ریست اپسون WF-7110
zip
Epson WF71110
اورجینال شرکت اپسون
بدون نیاز به اینترنت
100% گارانتی کارکرد
۲۳۰,۰۰۰ تومان

دانلود نرم افزار ریست اپسون WF-7110


پرینتر اپسون WF7110 شما دچار مشکل شده و چراغ قطره و کاغذ قرمز چشمک زن میباشد و پرینت نمیگرد؟! اصلاً نگران نباشید راه حل مشکل پیش ماست ، بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون WF7110 مشکل پرینتر خود را براحتی آب خوردن حل خواهید کرد و پرینتر شما مثل روز اول کارهای چاپی شما را انجام خواهد داد ، همچنین با نرم افزار ریست اپسون WF7110 از مراجعه به مراکز تعمیرات پرینتر بی نیاز خواهید شد.

در صورت نیاز به راهنمایی بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون WF7110 کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

WF7110 از سری پرینترهای چند کاره شرکت اپسون میباشد.این پرینتر از لحاظ فنی کیفیت فوق العاده ای دارد و شرکت اپسون جهت حفظ کیفیت قطعات پرینترهای تولیدی یک شمارشگر نرم افزاری برای این پرینتر تعبیه کرده است که با توجه به میزان هدکلین انجام گرفته جلوی کار عادی پرینتر را بگیرد و پرینتر به حالت چشمک زن در خواهد آمد البته بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون WF7110 مشکل چشمک زن بوجود آمده برای پرینتر شما حل خواهد شد.

توجه داشته باشید این نرم افزار مخصوص پدجوهر میباشد و برای ریست مخزن زباله جوهر نیاز به تعویض فیزیکی آن خواهید داشت.

این شمارشگر بر اساس تعداد برگ پرینت شده و همچنین دفعات انجام هدکلین کار میکند و با افزایش ارقام این شمارشگر با توجه به مدل پرینتر شما نیاز به ریست پرینتر خود خواهید داشت. با هر بار انجام هدکلین مقدار زیادی جوهر از کارتریج به سمت پد پرینتر حرکت میکند تا هد دستگاه تمیزتر گردد.

دانلود نرم افزار ریست اپسون WF7110

دانلود نرم افزار ریست اپسون WF7110

مهمترین دلیل برای قفل شدن پرینتر و چاپ نکردن و کار نکردن پرینتر پر شدن پد جوهر (inkpad) میباشد و پرینتر WF7110 بعد از تعداد مشخصی هدکلین و پر شدن پد پرینتر نیاز به ریست خواهد داشت.

در اکثر مدلها کاربران حرفه ای شلنگ تخلیه جوهر به پد پرینتر را با انجام برش به یک مخزن خارجی تغییر مسیر میدهند و بدینوسیله از خراب شدن اینک پد دستگاه جلوگیری میکنند، هر چند پرینتر خطای پر شدن inkpad رو خواهد داد ولی با دانلود ریستر اپسون WF7110 میتوانید این مشکل پرینتر خود را حل کنید و نیازی به تعویض پدجوهر نخواهید داشت.

بطور خلاصه پرینترهای شرکت اپسون پس از چاپ تعدادی مشخص قفل شده و نیاز به ریست پیدا میکنند و بدون ریستر دستگاه غیرقابل استفاده میباشد و هیچ پرینتی نمیتوانید بگیرید.

علائم قفل شدن پرینتر و نیاز به ریست Epson WF7110 :

  • چراغ های نشانگر وضعیت چاپگر WF7110 خاموش هستند.
  • زمان روشن کردن چاپگر ،هد و کارتریج پرینتر WF7110 حرکت نمیکند.
  • چراغ های پرینتر WF7110 به رنگ قرمز و چشمک زن در می آید.

مشکل پرینتر اپسون inkpad end service life

بصورت معمولی کاربران با دیدن این علائم پرینتر خود را به مراکز مجاز سرویس تحویل میدهند تا پد های جوهر تعویض شده (inkpad resetter) و کانتر پرینتر نیز مجدد صفر گردد(reset printer).ولی ما راهکار مناسبتری برای شما داریم:

به جای اینکه هر بار هزینه زیادی رو به مرکز سرویس پرینتر بدید تا چاپگر شما رو ریست بکنند می توانید جهت حل مشکل ۲ چراغ چشمک زن پرینتر با دانلود ریستر اپسون WF7110 ریست رو خودتون تو منزل یا دفتر کار انجام بدید و متحمل هزینه اضافی و جابجایی پرینتر نشوید.

این نرم افزار ها ریستر اورجینال و اختصاصی شرکت اپسون کره جنوبی می باشد و برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه یکبارمصرف نبوده و قابلیت ۵۰ بار ریست در ۳ ماه را داشته و همچنین دارای گارانتی کارکرد ۱۰۰% بوده
و می تواند براحتی و بسرعت بصورت تضمینی پرینتر WF7110 شما را ریست نماید.همچنین با پرداخت هزینه مازاد تقریبی ۱۸۰ الی ۲۸۰ هزار تومان میتوانید نسخه دائمی مخصوص رایانه خود را تهیه نمایید.این نسخه یکبارمصرف نمیباشد و در شش ماه قابلیت ۵۰ بار ریست را دارا میباشد که در صورت نیاز با پرداخت هزینه معقول امکان تهیه نسخه دائمی نیز وجود خواهد داشت.

جهت دانلود ریست پرینتر WF7110 روی دکمه خرید کلیک کنید و اسم و ایمیل خود را جهت دانلود ریستر وارد نمایید و بعد از پرداخت آنلاین ریستر پرینتر WF7110 را از لینک داده شده دانلود نمایید.همچنین لینک دانلود برای شما ایمیل هم خواهد شد.

در ذیل معرفی کوتاهی در مورد پرینتر WF7110 جهت آشنایی بیشتر شما آمده است :

نسل بعدی پرینترهای جوهرافشان اپسون تاثیر بسزایی در صرفه جویی در وقت و هزینه دارد و به سادگی هزینه های خود را می توانید تحت کنترل داشته باشید. پرینتر جوهرافشان اپسون مدل «EcoTank WF7110» دستگاه سه کاره(پرینتر،کپی،اسکنر) مخزن دار در اندازه A4 یکی از ایده آل ترین پرینترهای نسل بعدی در مدل جایگزین پرینتر اپسون مدل «L382» می باشد که بسیار کارآمد در طراحی شیک و جمع و جور برای محیط های اداری و خانگی توسط شرکت اپسون عرضه شده است. با توجه به طراحی جدید مخزن جوهر که در جلوی چاپگر نصب شده است موجب یکپارچه شدن این پرینتر قدرتمند شده است. از مزایای پرینتر جوهرافشان «EcoTank WF7110» قابلیت چاپ بدون حاشیه (Borderless) می باشد. همچنین این دستگاه با استفاده از مخزن پرظرفیتی که در آن تعبیه شده است می تواند هزینه چاپ را تا ۹۰% چاپ را نسبت به پرینترهایی که از کارتریج استفاده می کنند را ذخیره کند. مخزن جوهر پرینتر اپسون مدل «EcoTank WF7110» در جلوی چاپگر قرار گرفته است این طراحی جدید دسترسی آسان برای پرکردن مجدد جوهر را فراهم می کند. همچنین از دیگر قابلیت های آن عملکرد بالای جوهر آن است که قابلیت چاپ ۸۱۰۰ صفحه سیاه و سفید و ۶۵۰۰ صفحه رنگی را دارا می باشد و با توجه به اینکه مخزن جوهر در مقابل پرینتر نصب شده است سطوح آن براحتی قابل مشاهده می باشد و بطری های جدید یک مکانیزم را تضمین می کند که تانک پرینتر «EcoTank WF7110» فقط با بطری های مناسب آن پر می شوند. با استفاده از تکنولوژی «Micro Piezo» که شرکت اپسون در پرینترهای جوهرافشان اپسون تعبیه کرده است کمک می کند تا چاپ با کیفیت بالا و سریع انجام شود و دو ویژگی اصلی که این تکنولوژی آن را از دیگر سیستم های چاپ جدا می کند این است که از گرما برای حذف قطرات جوهر استفاده نمی کند و دوم آنکه دقیقا حجم جوهر موجود در هر قطره را کنترل می کند. پرینتر «EcoTank WF7110» با رزولیشن چاپ ۵۷۶۰x1440dpi و چاپ های فوق العاده با کیفیت را برای تمام نیازهای شما ارائه می دهد و با سرعت چاپ ۳۳ صفحه در دقیقه چاپ سیاه و سفید و ۱۵ صفحه در دقیقه چاپ رنگی روند کار کاربران را سرعت می بخشد. این دستگاه شامل چهار رنگ آبی«Cyan»، زرد«Yellow»، قرمز«Magenta»، مشکی«Black» و یک عدد جوهر اضافه مشکی ۶۵ میلی لیتری در داخل جعبه می باشد. ابعاد کاغذهای قابل چاپ پرینتر جوهرافشان «EcoTank WF7110» شامل ۱۶:۹, DL (Envelope), No. 10 (Envelope), Letter, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, User defined, Legal, A4, A5, A6, B5, C6 (Envelope) می باشد . کاست کاغذ این دستگاه قابلیت نگه داری تا ۱۵۰ برگ کاغذ ساده A4 را دارا می باشد در حالی که سرعت چاپ آن برای متن سیاه و سفید ۱۰ppm است و کاغذ کش این دستگاه توانایی کشش کاغذ از ۶۰ گرم تا ۲۳۰ گرم را دارد. با توجه به توضیحات جامع فوق شما می توانید پرینتری زیبا و ایده آل ، مقرون به صرفه ، کم هزینه با بهره وری بالا را از آن خود کنید.

چاپ با کیفیت بسیار بالا با جوهرهای اپسون

جوهرهای اصلی اپسون، چاپ حرفه ای با کیفیت بسیار بالا را تضمین می کنند و چاپ های درخشانی را با ماندگاری طولانی ارائه می کنند. جوهرهای اصلی اپسون در محیط و شرایط خاصی تولید می شوند و برای کار با فن آوری چاپ Micro Piezo اپسون کاملاً ایده آل هستند. به واسطه این فن آوری، چاپ بی رقیب، با دوام و اطمینان بی نظیری صورت می گیرد.

.اگر چاپگر شما به مخزن جوهر مجهز است و می‌توانید با استفاده از بسته‌ی‌ جوهر گاما ، تانکر جوهر را پر کنید.

پرینتر اپسون « WF7110 » که به تانکر جوهر مجهز شده است، به‌صورت عمومی جهت استفاده در ادارات و دفاتر و منزل طراحی شده است و مخصوص افرادیست که به دنبال پرینتری با کیفیت و کارآیی عالی هستند

در صورتی که بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون WF7110 نیاز به راهنمایی برای حل سایر مشکلات پرینتر اپسون خود داشتید از لینکهای زیر دیدن فرمایید :

حل مشکل ۲ چراغ چشمک زن اپسون

خطای Communication Error

رفع خطای General Error پرینتر

و …

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر جهت حل مشکل پرینتر خودتون به ویسایت ما اومده باشید. جای درستی اومدید.با دانلود نرم افزار ریست WF7110 مشکلتون حل خواهد شد:
دانلود نرم افزار ریست WF7110
حل مشکل چشمک زن WF7110
پرینتر روشن خاموش چراغ زرد قرمز
چشمک زن پرینت نمیگیره
پرینتر WF7110 خراب شده
سرویس پرینتر WF7110
تعویض قطعات پرینتر WF7110
دانلود رایگان نرم افزار اپسون WF7110
دانلود رایگان نرم افزار ریست WF7110
دانلود نرم افزار adjustment program epson
دانلود کامل ریستر اپسون WF7110
دانلود رایگان نرم افزار ریست اپسون WF7110
سرویسکار پرینتر WF7110
خطای سرویس لایف اپسون
خطای جنرال ارور اپسون
خطای کامینیوکیشن اپسون
نرم افزار adjprog اپسون
دانلود نرم افزار adjprog اپسون
دانلود نرم افزار wic رایگان
کد ریست نرم افزار wic
کد دائمی نرم افزار ریست wic
دانلود نرم افزار سرویس پرینتر WF7110
دانلود نرم افزار تعمیر پرینتر WF7110
کد رایگان ریست اپسون WF7110
کد wic ریست اپسون WF7110
حل کامل مشکل پرینتر WF7110
حل مشکل چاپگر WF7110
ریست چاپگر WF7110
ریستر چاپگر WF7110
خطای service life اپسون
خطای ink pad the end of its service life
حل مشکل ink pad
پر شدن اینکپد
پرشدن کانتر پرینتر



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *