no-img
ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون

دانلود نرم افزار ریست اپسون L850 | ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون


ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون

ادامه مطلب

ZIP
دانلود نرم افزار ریست اپسون L850
zip
اپسون L850
اورجینال شرکت اپسون
بدون نیاز به اینترنت
100% گارانتی کارکرد
۱۶۴,۰۰۰ تومان

دانلود نرم افزار ریست اپسون L850


اگر پرینتر اپسون L850 شما دچار مشکل شده است و نیاز به ریست دارد به هیچ وجه نگران نباشید ، بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون L850 مشکل پرینتر خود را براحتی آب خوردن حل خواهید کرد و پرینتر شما مثل روز اول کارهای چاپی شما را انجام خواهد داد ، همچنین با نرم افزار ریست اپسون L850 از مراجعه به مراکز تعمیرات پرینتر بی نیاز خواهید شد.

در صورت نیاز به راهنمایی بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون L850 کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

یکی از پرکاربردترین پرینترهای حال حاضر کشور ایران پرینتر اپسون L850 میباشد.این پرینتر از لحاظ فنی کیفیت قابل قبولی دارد.شرکت اپسون جهت حفظ کیفیت قطعات پرینترهای تولیدی یک شمارشگر نرم افزاری برای تمام مدلهای پرینتر خود تعبیه کرده است.

این شمارشگر بر اساس تعداد برگ پرینت شده و همچنین دفعات انجام هدکلین کار میکند و با افزایش ارقام این شمارشگر با توجه به مدل پرینتر شما نیاز به ریست پرینتر خود خواهید داشت. با هر بار انجام هدکلین مقدار زیادی جوهر از کارتریج به سمت پد پرینتر حرکت میکند تا هد دستگاه تمیزتر گردد.

دانلود نرم افزار ریست اپسون L850

دانلود نرم افزار ریست اپسون L850

مهمترین دلیل برای قفل شدن پرینتر و چاپ نکردن و کار نکردن پرینتر پر شدن پد جوهر (inkpad) میباشد و پرینتر L850 بعد از تعداد مشخصی هدکلین و پر شدن پد پرینتر نیاز به ریست خواهد داشت.

در اکثر مدلها کاربران حرفه ای شلنگ تخلیه جوهر به پد پرینتر را با انجام برش به یک مخزن خارجی تغییر مسیر میدهند و بدینوسیله از خراب شدن اینک پد دستگاه جلوگیری میکنند، هر چند پرینتر خطای پر شدن inkpad رو خواهد داد ولی با دانلود ریستر اپسون L850 میتوانید این مشکل پرینتر خود را حل کنید و نیازی به تعویض پدجوهر نخواهید داشت.

بطور خلاصه پرینترهای شرکت اپسون پس از چاپ تعدادی مشخص قفل شده و نیاز به ریست پیدا میکنند و بدون ریستر دستگاه غیرقابل استفاده میباشد و هیچ پرینتی نمیتوانید بگیرید.

علائم قفل شدن پرینتر و نیاز به ریست Epson L850 :

  • چراغ های نشانگر وضعیت چاپگر L850 خاموش هستند.
  • زمان روشن کردن چاپگر ،هد و کارتریج پرینتر L850 حرکت نمیکند.
  • چراغ های پرینتر L850 به رنگ قرمز و چشمک زن در می آید.

بصورت معمولی کاربران با دیدن این علائم پرینتر خود را به مراکز مجاز سرویس تحویل میدهند تا پد های جوهر تعویض شده (inkpad resetter) و کانتر پرینتر نیز مجدد صفر گردد(reset printer).ولی ما راهکار مناسبتری برای شما داریم:

به جای اینکه هر بار هزینه زیادی رو به مرکز سرویس پرینتر بدید تا چاپگر شما رو ریست بکنند می توانید جهت حل مشکل ۲ چراغ چشمک زن پرینتر با دانلود ریستر اپسون L850 چاپگر خود را ریست و مشکل چراغ قطره و کاغذ چشمک زن را حل نمایید .با حداقل هزینه با سریعترین روش مشکل شما حل خواهد شد. .

این نرم افزار ها ریستر اورجینال و اختصاصی شرکت اپسون کره جنوبی می باشد و برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه یکبارمصرف نبوده و قابلیت ۵۰ بار ریست در ۳ ماه را داشته و با گارانتی ۱۰۰% کارکرد با خیال راحت میتوانید بصورت شخصی پرینتر L850 خودتان را ریست نمایید.همچنین با پرداخت هزینه مازاد تقریبی ۱۸۰ الی ۲۸۰ هزار تومان میتوانید نسخه دائمی مخصوص رایانه خود را تهیه فرمایید.

جهت دانلود ریست پرینتر L850 روی دکمه خرید کلیک کنید و اسم و ایمیل خود را جهت دانلود ریستر وارد نمایید و بعد از پرداخت آنلاین ریستر پرینتر L850 را از لینک داده شده دانلود نمایید.همچنین لینک دانلود برای شما ایمیل هم خواهد شد.

در ذیل مشخصات سخت افزاری پرینتر L850 جهت آشنایی بیشتر شما آمده است :

Epson Printer
چاپگر جوهر افشان L850 با قابلیت چاپ عکس دارای ۶ مخزن جوهر
L850 Inkjet Photo Printer

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L850

پرینترها از لحاظ نوع استفاده به چند دسته مختلف تقسیم می‌شوند که رنگی یا سفید‌سفید بودن و چچند کاره بودن آن‌ها برای کاربران بسیار مهم است. یکی از مواردی که در خرید پرینتر بسیار حائز اهمیت بوده قابلیت میزان چاپ این دستگاه های پر کاربرد است. مدل L850 پرینتری جوهر افشان بوده که دارای مخزن (تانک) تعبیه شده در قسمت کناری آن است. شرکت اپسون با دقت بر این موضوع که اغلب کاربران برای چاپ اسناد رنگی و یا عکس‌های با کیفیت خود با مشکل رو برو هستند اقدام به تولید این پرینتر نموده است. قابلیت چاپ در تیراژ بالا به همراه جوهر های ارزان قیمت آن، همه و همه باعث گردیده تا محصولی که در پیش رو دارید قابلیتی در خور و مناسب برای چاپ اسناد داشته باشید. پس اگر نیازمند به دستگاهی هستید تا بتواند نیاز های چاپی به مانند عکس، اشکال و یا قرار داد های شما را بر طرف نماید، می توانید بر روی این دستگاه حساب نمایید. این پرینتر در سری محصولات چند کاره قرار دارد که قابلیت پرینت، اسکن و گپی را دارا است. این پرینتر دارای ابعاد بسیار مناسبی بوده که از نگاهی دیگر نسبتا بزرگ به نظر می‌رسد. از لحاظ طول ابعاد آن شبیه به یک مانیتور ۱۷ بوده که وزن آن برابر ۹٫۱ کیلو است. این پرینتر جوهرافشان دارای رزولوشن بسیار بالایی بوده که برای چاپ عکس بسیار مفید است. ظرفیت مخزن کاغذ این دستگاه برابر ۱۰۰ برگ بوده که در نوع خودش مناسب بوده که در کنار این مسئله می‌توان به تانک این دستگاه هم اشاره داشت. از معایب این دستگاه می‌توان به نداشتن شبکه بی سیم و قابلیت چاپ دورو در آن اشاره داشت. بر روی این پرینتر صفحه نمایشی وجود دارد که به صورت رنگی و بزرگ بوده که کاربر به راحتی می‌تواند یا آن کار کند. میزان کارکرد جوهر در این پرینتر به اندازه چاپ ۱۸۰۰ عکس رنگی و سیاه‌سفید بوده که همین نشان دهنده میزان بالا و مناسب جوهر در این کالا است. از مزیت‌های این محصول می‌توان به قابلیت اتصال آن به دوربین عکاسی و چاپ بر روی CD اشاره داشت. از دیگر امکانات بسیار مناسب این محصول قابلیت اسکن و کپی در آن بوده که به کاربران این امکان را می‌دهد که از این موارد استفاده کنند.

چاپگرهای مجهز به سیستم تانک جوهر

برخلاف دیگر سیستم های قابل شارژ، این چاپگرهای فوق العاده اقتصادی، مجهز به یک تانک جوهر کاملاً یکپارچه با گنجایش بسیار بالا هستند تا با کمترین دردسر و بیشترین کیفیت چاپ نمایید و نیازی به تعویض جوهر در بازه های زمانی کوتاه نداشته باشید.

چاپ با کیفیت بسیار بالا با جوهرهای اپسون

جوهرهای اصلی اپسون، چاپ حرفه ای با کیفیت بسیار بالا را تضمین می کنند و چاپ های درخشانی را با ماندگاری طولانی ارائه می کنند. جوهرهای اصلی اپسون در محیط و شرایط خاصی تولید می شوند و برای کار با فن آوری چاپ Micro Piezo اپسون کاملاً ایده آل هستند. به واسطه این فن آوری، چاپ بی رقیب، با دوام و اطمینان بی نظیری صورت می گیرد.

بیشتر چاپ کنید ، کمتر هزینه کنید

مهم نیست که در خانه کار می کنید یا اداره، در هر حال سیستم تانک جوهر اپسون از هزینه چاپ شما کاسته و کسب و کار شما را رونق می دهد. گستره جدید چاپگرهای جوهرافشان ما با مخزن های پرظرفیت جوهر، ترکیبی از هزینه پایین، کاربری ساده، کیفیت و اطمینان بالا در یک محصول فوق العاده هستند.

. این چاپگر به مخزن جوهر مجهز است و می‌توانید با استفاده از بسته‌ی‌ جوهر گاما ، تانکر جوهر را پر کنید.

پرینتر جوهرافشان «L850» که به تانکر جوهر مجهز شده است، شعار خود را پرینت ارزان گذاشته است. این پرینتر رنگی، برای صرفه‌جویی در هزینه‌‌های چاپ، تانکر جوهر را در سیستم خود جای داده است. این پرینتر قادر است به‌راحتی امورات اداری و فنی شما را در منزل برایتان انجام دهد.

در صورتی که بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون L850 نیاز به راهنمایی برای حل سایر مشکلات پرینتر اپسون خود داشتید از لینکهای زیر دیدن فرمایید :

حل مشکل ۲ چراغ چشمک زن اپسون

خطای Communication Error

رفع خطای General Error پرینتر

و …

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر جهت حل مشکل پرینتر خودتون به ویسایت ما اومده باشید. جای درستی اومدید.با دانلود نرم افزار ریست L850 مشکل چاپگر شما حل خواهد شد:
دانلود نرم افزار ریست L850
حل مشکل چشمک زن L850
پرینتر روشن خاموش چراغ زرد قرمز
چشمک زن پرینت نمیگیره
پرینتر L850 خراب شده
سرویس پرینتر L850
تعویض قطعات پرینتر L850
دانلود رایگان نرم افزار اپسون L850
دانلود رایگان نرم افزار ریست L850
دانلود نرم افزار adjustment program epson
دانلود کامل ریستر اپسون L850
دانلود رایگان نرم افزار ریست اپسون L850
سرویسکار پرینتر L850
خطای سرویس لایف اپسون
خطای جنرال ارور اپسون
خطای کامینیوکیشن اپسون
نرم افزار adjprog اپسون
دانلود نرم افزار adjprog اپسون
دانلود نرم افزار wic رایگان
کد ریست نرم افزار wic
کد دائمی نرم افزار ریست wic
دانلود نرم افزار سرویس پرینتر L850
دانلود نرم افزار تعمیر پرینتر L850
کد رایگان ریست اپسون L850
کد wic ریست اپسون L850
حل کامل مشکل پرینتر L850
حل مشکل چاپگر L850
ریست چاپگر L850
ریستر چاپگر L850
خطای service life اپسون
خطای ink pad the end of its service life
حل مشکل ink pad
پر شدن اینکپد
پرشدن کانتر پرینتر



موضوعات :
ریستر اپسون , سری L
برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *