no-img
ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون

دانلود نرم افزار ریست اپسون L310 | ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون


ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون

ادامه مطلب

ZIP
دانلود نرم افزار ریست اپسون L310
zip
اپسون L310
اورجینال شرکت اپسون
100% گارانتی کارکرد
۱۶۴,۰۰۰ تومان

دانلود نرم افزار ریست اپسون L310


با دانلود نرم افزار ریست اپسون L310 میتوانید براحتی و در کمتر از یک دقیقه مشکل ریست پرینتر خود را حل نمایید ، با ریست اپسون L310 از مراجعه به مراکز تعمیرات پرینتر بی نیاز خواهید شد.

ریستر L310  برای در منزل یا محل کار برای شما قابل استفاده خواهد بود.

در صورت نیاز به راهنمایی بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون L310 کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

این مدل پرینتر اپسون L310 یکی از اصلی ترین پرینترها برای کاربرد خانگی و معمولی شناخته میشود.این پرینتر در بازار با گارانتی یکساله مادیران موجود میباشد

این پرینتر از لحاظ فنی کیفیت قابل قبولی دارد همچنین شرکت اپسون جهت حفظ کیفیت قطعات پرینترهای تولیدی یک شمارشگر نرم افزاری برای تمام مدلهای پرینتر خود تعبیه کرده است.

این شمارشگر بر اساس تعداد برگ پرینت شده و همچنین دفعات انجام هدکلین کار میکند و با افزایش ارقام این شمارشگر با توجه به مدل پرینتر شما نیاز به دانلود ریست پرینتر اپسون خود خواهید داشت. با هر بار انجام هدکلین مقدار زیادی جوهر از کارتریج به سمت پد پرینتر حرکت میکند تا هد دستگاه تمیزتر گردد. مهمترین دلیل برای قفل شدن پرینتر و چاپ نکردن و کار نکردن پرینتر پر شدن پد جوهر (inkpad) میباشد و پرینتر L310 بعد از تعداد مشخصی هدکلین و پر شدن پد پرینتر نیاز به ریست خواهد داشت.

در اکثر مدلها کاربران حرفه ای شلنگ تخلیه جوهر به پد پرینتر را با انجام برش به یک مخزن خارجی تغییر مسیر میدهند و بدینوسیله از خراب شدن اینک پد دستگاه جلوگیری میکنند، هر چند پرینتر خطای پر شدن inkpad رو خواهد داد ولی با دانلود ریستر اپسون L310 میتوانید این مشکل پرینتر خود را حل کنید و نیازی به تعویض پدجوهر نخواهید داشت.

دانلود نرم افزار ریست اپسون L310

دانلود نرم افزار ریست اپسون L310

بطور خلاصه پرینترهای شرکت اپسون پس از چاپ تعدادی مشخص قفل شده و نیاز به ریست پیدا میکنند و بدون ریستر دستگاه غیرقابل استفاده میباشد و هیچ پرینتی نمیتوانید بگیرید.

علائم قفل شدن پرینتر و نیاز به دانلود نرم افزار ریست اپسون Epson L310 :

  • چراغ های نشانگر وضعیت چاپگر L310 خاموش هستند.
  • زمان روشن کردن چاپگر ،هد و کارتریج پرینتر L310 حرکت نمیکند.
  • چراغ های پرینتر L310 به رنگ قرمز و چشمک زن در می آید.

بصورت معمولی کاربران با دیدن این علائم پرینتر خود را به مراکز مجاز سرویس تحویل میدهند تا پد های جوهر تعویض شده (inkpad resetter) و کانتر پرینتر نیز مجدد صفر گردد(reset printer).ولی ما راهکار مناسبتری برای شما داریم:

به جای اینکه هر بار هزینه زیادی رو به مرکز سرویس پرینتر بدید تا چاپگر شما رو ریست بکنند می توانید جهت حل مشکل ۲ چراغ چشمک زن پرینتر با دانلود ریستر اپسون L310 چاپگر خود را ریست و مشکل چراغ قطره و کاغذ چشمک زن را حل نمایید .با حداقل هزینه با سریعترین روش مشکل شما حل خواهد شد. .

این نرم افزار ها ریستر اورجینال و اختصاصی شرکت اپسون کره جنوبی می باشد و برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه یکبارمصرف نبوده و قابلیت ۵۰ بار ریست در ۳ ماه را داشته و با گارانتی ۱۰۰% کارکرد با خیال راحت میتوانید بصورت شخصی پرینتر L310 خودتان را ریست نمایید.همچنین با پرداخت هزینه مازاد تقریبی ۱۸۰ الی ۲۸۰ هزار تومان میتوانید نسخه دائمی مخصوص رایانه خود را تهیه فرمایید.

جهت دانلود نرم افزار ریست اپسون L310 روی دکمه خرید کلیک کنید و اسم و ایمیل خود را جهت دانلود ریستر وارد نمایید و بعد از پرداخت آنلاین ریستر پرینتر L310 را از لینک داده شده دانلود نمایید.همچنین لینک دانلود نرم افزار ریست اپسون L310 برای شما ایمیل هم خواهد شد.

در ذیل مشخصات سخت افزاری پرینتر L310 جهت آشنایی بیشتر شما آمده است :

Epson Printer
چاپگر جوهر افشان L310 با قابلیت چاپ عکس دارای ۴ مخزن جوهر
L310 Inkjet  Printer

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L310

دستگاه «L310» ساخت شرکت «اپسون» (EPSON) پرینتری جوهرافشان است که دارای مخزن جوهر است. این پرینتر جوهرافشان برای چاپ اشکال گرافیکی و عکس‌های رنگی طراحی شده است اما چاپ بدون حاشیه در آن تعبیه نشده است. بااین‌حال می‌توانید عکس‌هایی باکیفیت در این پرینتر به چاپ برسانید. سیستم مخزن جوهر یا همان تانکر در مدیریت هزینه‌های جوهر تأثیر بسزایی داشته و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. علاوه بر راحتی پر کردن جوهر در مخزن، جوهر ظرفیت چاپ بسیار بالایی داشته و برای کاربرانی مناسب است که حجم چاپ بالایی دارند. می‌توانید از L310 در منزل یا محیط‌های اداری استفاده کنید. این محصول با استفاده از هدهای چاپ Micro Piezo سرعتی برابر با ۹٫۲ صفحه در دقیقه برای چاپ سیاه‌و‌سفید ارائه می‌دهد. بااین‌حال اگر قصد دارید پرینتری برای چاپ متن خریداری کنید بهتر است سراغ پرینترهای لیزری بروید و این محصول را همانند دیگر پرینترهای جوهرافشان برای چاپ اشکال گرافیکی مانند بروشور، کاتالوگ و عکس در نظر بگیرید.

محصولی که در پیش رو دارید یکی از پرینترهای جوهرافشان شرکت اپسون است که به مخزن جوهر مجهز شده است. مخزن جوهر راه‌حلی برای کاربران پرمصرف است. با بالا رفتن میزان چاپ خرید پیاپی کارتریج مقرون‌به‌صرفه نبوده و هزینه‌ی بسیار بالایی را به همراه دارد. ازاین‌رو با خرید پرینترهای مخزن‌دار کاربر تنها جوهر مصرفی را در بسته‌بندی بطری خریداری کرده و در مخزن پرینتر قرار می‌دهد. این محصول هم با مخزن ۴ رنگ خود توان چاپ بالایی دارد.

چاپگرهای مجهز به سیستم تانک جوهر

برخلاف دیگر سیستم های قابل شارژ، این چاپگرهای فوق العاده اقتصادی، مجهز به یک تانک جوهر کاملاً یکپارچه با گنجایش بسیار بالا هستند تا با کمترین دردسر و بیشترین کیفیت چاپ نمایید و نیازی به تعویض جوهر در بازه های زمانی کوتاه نداشته باشید.

چاپ با کیفیت بسیار بالا با جوهرهای اپسون

جوهرهای اصلی اپسون، چاپ حرفه ای با کیفیت بسیار بالا را تضمین می کنند و چاپ های درخشانی را با ماندگاری طولانی ارائه می کنند. جوهرهای اصلی اپسون در محیط و شرایط خاصی تولید می شوند و برای کار با فن آوری چاپ Micro Piezo اپسون کاملاً ایده آل هستند. به واسطه این فن آوری، چاپ بی رقیب، با دوام و اطمینان بی نظیری صورت می گیرد.

بیشتر چاپ کنید ، کمتر هزینه کنید

مهم نیست که در خانه کار می کنید یا اداره، در هر حال سیستم تانک جوهر اپسون از هزینه چاپ شما کاسته و کسب و کار شما را رونق می دهد. گستره جدید چاپگرهای جوهرافشان ما با مخزن های پرظرفیت جوهر، ترکیبی از هزینه پایین، کاربری ساده، کیفیت و اطمینان بالا در یک محصول فوق العاده هستند.

. این چاپگر به مخزن جوهر مجهز است و می‌توانید با استفاده از بسته‌ی‌ جوهر گاما ، تانکر جوهر را پر کنید.

پرینتر جوهرافشان «L310» که به تانکر جوهر مجهز شده است، شعار خود را پرینت ارزان گذاشته است. این پرینتر رنگی، برای صرفه‌جویی در هزینه‌‌های چاپ، تانکر جوهر را در سیستم خود جای داده است. این پرینتر قادر است به‌راحتی امورات اداری و فنی شما را در منزل برایتان انجام دهد.با دانلود ریستر اپسون L310 و استفاده از جوهر درجه ۱ بصورت مادام العمر از پرینتر خود استفاده خواهید کرد.

در صورتی که بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون L310 نیاز به راهنمایی برای حل سایر مشکلات پرینتر اپسون خود داشتید از لینکهای زیر دیدن فرمایید :

حل مشکل ۲ چراغ چشمک زن اپسون

خطای Communication Error

رفع خطای General Error پرینتر

و …

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر جهت حل مشکل پرینتر خودتون به ویسایت ما اومده باشید. جای درستی اومدید.با دانلود نرم افزار ریست L310 مشکل چاپگر شما حل خواهد شد:
دانلود نرم افزار ریست L310
حل مشکل چشمک زن L310
پرینتر روشن خاموش چراغ زرد قرمز
چشمک زن پرینت نمیگیره
پرینتر L310 خراب شده
سرویس پرینتر L310
تعویض قطعات پرینتر L310
دانلود رایگان نرم افزار اپسون L310
دانلود رایگان نرم افزار ریست L310
دانلود نرم افزار adjustment program epson
دانلود کامل ریستر اپسون L310
دانلود رایگان نرم افزار ریست اپسون L310
سرویسکار پرینتر L310
خطای سرویس لایف اپسون
خطای جنرال ارور اپسون
خطای کامینیوکیشن اپسون
نرم افزار adjprog اپسون
دانلود نرم افزار adjprog اپسون
دانلود نرم افزار wic رایگان
کد ریست نرم افزار wic
کد دائمی نرم افزار ریست wic
دانلود نرم افزار سرویس پرینتر L310
دانلود نرم افزار تعمیر پرینتر L310
کد رایگان ریست اپسون L310
کد wic ریست اپسون L310
حل کامل مشکل پرینتر L310
حل مشکل چاپگر L310
ریست چاپگر L310
ریستر چاپگر L310
خطای service life اپسون
خطای ink pad the end of its service life
حل مشکل ink pad
پر شدن اینکپد
پرشدن کانتر پرینتر



موضوعات :
ریستر اپسون , سری L
برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *