no-img
ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون

دانلود نرم افزار ریست اپسون L3160 | ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون


ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون

ادامه مطلب

ZIP
دانلود نرم افزار ریست اپسون L3160
zip
Epson L3160
اورجینال شرکت اپسون
بدون نیاز به اینترنت
100% گارانتی کارکرد
۱۶۴,۰۰۰ تومان

دانلود نرم افزار ریست اپسون L3160


۲ چراغ قطره و کاغذ پرینتر اپسون L3160 شما قرمز چشمک زن میباشد و پرینت نمیگرد؟! اصلاً نگران نباشید راه حل مشکل پیش ماست ، بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون L3160 مشکل پرینتر خود را براحتی آب خوردن حل خواهید کرد و پرینتر شما مثل روز اول کارهای چاپی شما را انجام خواهد داد ، همچنین با نرم افزار ریست اپسون L3160 از مراجعه به مراکز تعمیرات پرینتر بی نیاز خواهید شد.

در صورت نیاز به راهنمایی بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون L3160 کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

پرینتر  اپسون مدل EcoTank L3160 از سری پرینترهای چند کاره شرکت اپسون میباشد.این پرینتر از لحاظ فنی کیفیت فوق العاده ای دارد و شرکت اپسون جهت حفظ کیفیت قطعات پرینترهای تولیدی یک شمارشگر نرم افزاری برای این پرینتر تعبیه کرده است که با توجه به میزان هدکلین انجام گرفته جلوی کار عادی پرینتر را بگیرد و پرینتر به حالت چشمک زن در خواهد آمد البته بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون L3160 مشکل چشمک زن بوجود آمده برای پرینتر شما حل خواهد شد.

این شمارشگر بر اساس تعداد برگ پرینت شده و همچنین دفعات انجام هدکلین کار میکند و با افزایش ارقام این شمارشگر با توجه به مدل پرینتر شما نیاز به ریست پرینتر خود خواهید داشت. با هر بار انجام هدکلین مقدار زیادی جوهر از کارتریج به سمت پد پرینتر حرکت میکند تا هد دستگاه تمیزتر گردد.

دانلود نرم افزار ریست اپسون L3160

دانلود نرم افزار ریست اپسون L3160

مهمترین دلیل برای قفل شدن پرینتر و چاپ نکردن و کار نکردن پرینتر پر شدن پد جوهر (inkpad) میباشد و پرینتر L3160 بعد از تعداد مشخصی هدکلین و پر شدن پد پرینتر نیاز به ریست خواهد داشت.

در اکثر مدلها کاربران حرفه ای شلنگ تخلیه جوهر به پد پرینتر را با انجام برش به یک مخزن خارجی تغییر مسیر میدهند و بدینوسیله از خراب شدن اینک پد دستگاه جلوگیری میکنند، هر چند پرینتر خطای پر شدن inkpad رو خواهد داد ولی با دانلود ریستر اپسون L3160 میتوانید این مشکل پرینتر خود را حل کنید و نیازی به تعویض پدجوهر نخواهید داشت.

بطور خلاصه پرینترهای شرکت اپسون پس از چاپ تعدادی مشخص قفل شده و نیاز به ریست پیدا میکنند و بدون ریستر دستگاه غیرقابل استفاده میباشد و هیچ پرینتی نمیتوانید بگیرید.

علائم قفل شدن پرینتر و نیاز به ریست Epson L3160 :

  • چراغ های نشانگر وضعیت چاپگر L3160 خاموش هستند.
  • زمان روشن کردن چاپگر ،هد و کارتریج پرینتر L3160 حرکت نمیکند.
  • چراغ های پرینتر L3160 به رنگ قرمز و چشمک زن در می آید.
  • در صورت ارسال یک فایل برای چاپ پیغام زیر در نرم افزار Epson Monitor نمایش داده میشود(Service Required):
    “A printer’s ink pad is at the end of its service life.Please contact Epson Support

مشکل پرینتر اپسون inkpad end service life

بصورت معمولی کاربران با دیدن این علائم پرینتر خود را به مراکز مجاز سرویس تحویل میدهند تا پد های جوهر تعویض شده (inkpad resetter) و کانتر پرینتر نیز مجدد صفر گردد(reset printer).ولی ما راهکار مناسبتری برای شما داریم:

به جای اینکه هر بار هزینه زیادی رو به مرکز سرویس پرینتر بدید تا چاپگر شما رو ریست بکنند می توانید جهت حل مشکل ۲ چراغ چشمک زن پرینتر با دانلود ریستر اپسون L3160 ریست رو خودتون تو منزل یا دفتر کار انجام بدید و متحمل هزینه اضافی و جابجایی پرینتر نشوید.

این نرم افزار ها ریستر اورجینال و اختصاصی شرکت اپسون کره جنوبی می باشد و برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه یکبارمصرف نبوده و قابلیت ۵۰ بار ریست در ۳ ماه را داشته و همچنین دارای گارانتی کارکرد ۱۰۰% بوده
و می تواند براحتی و بسرعت بصورت تضمینی پرینتر L3160 شما را ریست نماید.همچنین با پرداخت هزینه مازاد تقریبی ۱۸۰ الی ۲۸۰ هزار تومان میتوانید نسخه دائمی مخصوص رایانه خود را تهیه نمایید.

جهت دانلود ریست پرینتر L3160 روی دکمه خرید کلیک کنید و اسم و ایمیل خود را جهت دانلود ریستر وارد نمایید و بعد از پرداخت آنلاین ریستر پرینتر L3160 را از لینک داده شده دانلود نمایید.همچنین لینک دانلود برای شما ایمیل هم خواهد شد.

در ذیل معرفی کوتاهی در مورد پرینتر L3160 جهت آشنایی بیشتر شما آمده است :

دستگاه «L3160» ساخت شرکت «اپسون» (Epson)، پرینتری جوهرافشان است که علاوه بر پرینت، قابلیت‌های دیگری مانند اسکن و کپی را هم به همراه دارد. این دستگاه از سیستم مخزن جوهر یا همان تانکر استفاده می‌کند که در مدیریت هزینه‌ها تأثیر بسیار زیادی دارد و با اتمام جوهر، نیازی به تعویض کارتریج آن نیست؛ تنها کافی است جوهر موردنیاز را در مخزن مناسب خود بریزید. برای اتصال این دستگاه به رایانه می‌توانید از درگاه USB استفاده کنید. اتصال وای-فای و وای-فای دایرکت یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این پرینتر محسوب می‌شود؛ این ویژگی به‌تنهایی اتصال طیف وسیعی از دستگاه‌ها از قبیل گوشی موبایل یا تبلت از طریق اپلیکیشن iPrint اپسون برای چاپ اسناد را امکان پذیر می سازد. پرینتر L3160 رزولوشن چاپی برابر با ۱۴۴۰ × ۵۷۶۰ dpi دارد که با سرعت ۱۵ برگ در دقیقه‌ای برای اسناد رنگی و ۳۳ برگی برای اسناد سیاه سفید، همراه است. این پرینتر از قابلیت چاپ بدون حاشیه بهره می برد و همین امر باعث شده تا این پرینتر برای چاپ تصاویر گزینه مناسب و ایدئالی محسوب شود. این پرینتر مناسب دارات، دفاتر فنی، دانشجویان و مصرف‌کنندگان خانگی است.

چاپ با کیفیت بسیار بالا با جوهرهای اپسون

جوهرهای اصلی اپسون، چاپ حرفه ای با کیفیت بسیار بالا را تضمین می کنند و چاپ های درخشانی را با ماندگاری طولانی ارائه می کنند. جوهرهای اصلی اپسون در محیط و شرایط خاصی تولید می شوند و برای کار با فن آوری چاپ Micro Piezo اپسون کاملاً ایده آل هستند. به واسطه این فن آوری، چاپ بی رقیب، با دوام و اطمینان بی نظیری صورت می گیرد.

.اگر چاپگر شما به مخزن جوهر مجهز است و می‌توانید با استفاده از بسته‌ی‌ جوهر گاما ، تانکر جوهر را پر کنید.

پرینتر اپسون « L3160 » که به تانکر جوهر مجهز شده است، به‌صورت عمومی جهت استفاده در ادارات و دفاتر و منزل طراحی شده است و مخصوص افرادیست که به دنبال پرینتری با کیفیت و کارآیی عالی هستند

در صورتی که بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون L3160 نیاز به راهنمایی برای حل سایر مشکلات پرینتر اپسون خود داشتید از لینکهای زیر دیدن فرمایید :

حل مشکل ۲ چراغ چشمک زن اپسون

خطای Communication Error

رفع خطای General Error پرینتر

و …

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر جهت حل مشکل پرینتر خودتون به ویسایت ما اومده باشید. جای درستی اومدید.با دانلود نرم افزار ریست L3160 مشکلتون حل خواهد شد:
دانلود نرم افزار ریست L3160
حل مشکل چشمک زن L3160
پرینتر روشن خاموش چراغ زرد قرمز
چشمک زن پرینت نمیگیره
پرینتر L3160 خراب شده
سرویس پرینتر L3160
تعویض قطعات پرینتر L3160
دانلود رایگان نرم افزار اپسون L3160
دانلود رایگان نرم افزار ریست L3160
دانلود نرم افزار adjustment program epson
دانلود کامل ریستر اپسون L3160
دانلود رایگان نرم افزار ریست اپسون L3160
سرویسکار پرینتر L3160
خطای سرویس لایف اپسون
خطای جنرال ارور اپسون
خطای کامینیوکیشن اپسون
نرم افزار adjprog اپسون
دانلود نرم افزار adjprog اپسون
دانلود نرم افزار wic رایگان
کد ریست نرم افزار wic
کد دائمی نرم افزار ریست wic
دانلود نرم افزار سرویس پرینتر L3160
دانلود نرم افزار تعمیر پرینتر L3160
کد رایگان ریست اپسون L3160
کد wic ریست اپسون L3160
حل کامل مشکل پرینتر L3160
حل مشکل چاپگر L3160
ریست چاپگر L3160
ریستر چاپگر L3160
Reset Maintenance پرینتر اپسون
خطای service life اپسون
خطای ink pad the end of its service life
حل مشکل ink pad
پیغام inkpad the end of its service life
پر شدن اینکپد
پرشدن کانتر پرینتر



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *