no-img
ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون

دانلود نرم افزار ریست کانن G2400 | ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون


ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون

ادامه مطلب

ZIP
دانلود نرم افزار ریست کانن G2400
zip
Canon G2400
اورجینال شرکت کانن
بدون نیاز به اینترنت
100% گارانتی کارکرد
۱۹۴,۰۰۰ تومان

دانلود نرم افزار ریست کانن G2400


پرینتر کانن شما پرینت نمیگیرد و چراغ های پرینتر Canon G2400 شما چشمک زن شده و یا هنگام پرینت پیغام خطا ظاهر میشود و نمیتوانید از پرینتر استفاده کنید؟ جای نگرانی نیست با دانلود نرم افزار ریست کانن G2400 براحتی میتوانید این مشکل را حل کنید و نیازی به جابجایی پرینتر و پرداخت هزینه به تعمیرکار و سرویسکار چاپگر نخواهید داشت .

در صورت وجود هرگونه سوال و نیاز به راهنمایی بیشتر بعد از دانلود نرم افزار ریست کانن G2400 کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

استفاده از نرم افزار اورجینال Canon بسیار ساده و راحت میباشد. با دانلود نرم افزار ریست کانن G2400 که برای ریست و حل مشکل چاپگر Canon Pixma این شرکت به صورت اختصاصی تولید شده است بدون داشتن تخصص در زمینه تعمیرات میتوانید در منزل یا محل کارتان مشکل بوجود آمده را در سریعترین زمان ممکن حل کنید.

در این مطلب ما شما را با نحوه حل مشکل پرینتر کانن G2400 و رسیت پرینتر کانن آشنا خواهیم کرد . پرینترها یکی از مهمترین لوازم مورد استفاده در مراکز اداری و آموزشی میباشند. نحوه کار پرینتر در تمامی برندهای تولیدکننده تقریباً یکسان میباشد و تولیدکنندگان جهت حفظ کیفیت و بالابردن عمر و همچنین جنبه های اقتصادی برای بعضی قطعات پرینتر یک شمارنده قرار داده اند.ریست پرینتر کانن اینگونه است.

این شمارنده با توجه به عملکرد پرینتر و تعداد برگ چاپ شده بعد از رسیدن به عدد تنظیم شده در حافظه، پرینتر را در حالت تعمیر قرار خواهد داد و چراغ پرینتر چشمک زن خواهدشد. در این حالت با توجه به برند و مدل پرینتر گاهاً نیاز به سرویس پرینتر میباشد و در اکثر مواقع با دانلود نرم افزار ریست پرینتر کانن مشکل حل خواهد شد.
این پر شدن عدد شمارشگر علائمی دارد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد و هر گاه این علائم را مشاهده نمودید بدون هیچ نگرانی و با دانلود نرم افزار ریست پرینتر کانن میتوانید مشکل را براحتی در منزل یا محل کارتان حل نمایید و نیازی به جابجایی چاپگر و رفتن به مراکز فنی و تعمیرات نخواهید داشت.
دانلود نرم افزار ریست کانن G2400 (مشکل چراغ چشمک زن و پیغام خطا)

دانلود نرم افزار ریست کانن G2400 (مشکل چراغ چشمک زن و پیغام خطا)

هنگام روشن کردن پرینتر کانن چراغ اخطار ۷ بار پشت سر هم چشمک زن خواهد شد. (چراغ سبز و نارنجی کانن)
با دیدن این چراغ چشمک زن پرینتر کنون به شما اعلام میکنید که چاپگر شما نیاز به سرویس دارد و باید با دانلود نرم افزار ریست کنون مشکل خود را حل کنید تا مجدد بتوانید از پرینتر به صورت کامل استفاده فرمایید.
گاهی ممکن است هنگام کار با پرینتر کانن G2400 با پیغام خطای ۵B00 مواجه شوید که در این حالت نیز پرینتر کانن شما نیاز به سرویس خواهد داشت و میتوانید با دانلود نرم افزار ریست کانن مشکل پرینتر کنن خود را حل نمایید.
دانلود نرم افزار ریست کانن G2400 (خطای 5B00)

دانلود نرم افزار ریست کانن G2400 (خطای ۵B00)

شاید هنگام پرینت یکی از خطاهای زیر نمایش داده شود و پرینتر پرینت نگیرد که در تمامی این حالات با دانلود نرم افزار ریست کانن G2400 مشکل شما قابل حل میباشد:
waste ink tank full
waste ink Pad full
ink Absorber Counter
Error 5B00
Error 6B00
Error P07
قبل از دانلود نرم افزار ریست کانن G2400 باید از قفل نبودن پرینتر خود اطمینان حاصل کنید.جهت تشخیص عدم وجود مشکل باید این مراحل را به ترتیب و با دقت انجام دهید تا پرینتر Canon شما در حالت سرویس مد Service Mode قرار گیرد :
۱-پرینتر کانن خود را خاموش کرده و سیم برق را از پریز جدا نمایید.
۲-بعد از ۵ دقیقه پرینتر را روشن کنید.
۳-دکمه استاپ Stop پرینتر کنون را فشار داده و همزمان دکمه پاور Power را نگه دارید در این حالت هر دو دکمه باید همزمان فشار داده شده و نگهداشته شود.
۴-بعد از ۵ ثانیه انگشت همزمان با نگهداشتن دکمه پاور Power انگشت خود را از دکمه استاپ Stop بردارید و ۵ بار پشت سر هم دکمه استاپ Stop را فشار دهید.
۵-بعد از ۵ ثانیه انگشت خود را از روی دکمه پاور Power  نیز بردارید.
۶-اگر بعد از برداشتن انگشت از دکمه پاور Power چراغ سبز آن روشن شد و ثابت ماند و پیام نصب قطعه جدید بر روی کامپیوتر شما ظاهر شد یعنی پرینتر شما قفل نیست و میتوانید بعد از دانلود نرم افزار ریست کانن G2400 مشکل چراغ چشمک زن پرینترتان را براحتی حل کنید.

ذکر این نکته ضروری است که این نرم افزار اورجینال شرکت کانن میباشد و کاملاً با پرینترهای کانن موجود در بازار ایران سازگار میباشد و برخلاف نرم افزار WIC یکبار مصرف نمیباشد.متاسفانه در بعضی سایتها این نرم افزار که به رایگان موجود میباشد با قیمتهای مختلف فروخته میشود در حالیکه خود نرم افزار ریست رایگان میباشد ولی برای هر یکبار ریست نیاز به پرداخت هزینه جهت دریافت کد ریست خواهید داشت که اصلاً صرفه اقتصادی ندارد.

معرفی کوتاهی از پرینتر چندکاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA G2400:

دستگاه «PIXMA G2400» ساخت شرکت «Canon» پرینتری جوهرافشان است که علاوه‌بر پرینت، قابلیت‌های دیگری مانند اسکن و کپی را هم به همراه دارد. این پرینتر اگرچه چندکاره طراحی شده است، قابلیت‌ چاپ عکس را به ‌صورت اختصاصی هم دارد. درنتیجه می‌توانید این پرینتر را برای چاپ عکس با کیفیت بالا خریداری کنید و از قابلیت‌های اسکن و کپی هم در آن بهره ببرید. این دستگاه از سیستم مخزن جوهر یا همان تانکر استفاده می‌کند که در مدیریت هزینه‌ها تأثیر بسیار زیادی دارد و با اتمام جوهر، نیازی به تعویض کارتریج آن نیست؛ تنها کافی است جوهر موردنیاز را در مخزن مناسب خود بریزید. انواع کاغذ‌های مخصوص چاپ عکس در این پرینتر قابل ‌استفاده هستند که می‌توانید شرح آن‌ها را در قسمت مشخصات فنی محصول مشاهده فرمایید. یکی از ویژگی‌های مثبت این دستگاه، قابلیت چاپ بدون حاشیه است که درنتیجه‌ی آن می‌توانید عکس‌های تمام‌صفحه روی کاغذ مخصوص عکس، چاپ کنید. برای اتصال این دستگاه به رایانه باید از درگاه USB استفاده کرد.

اگر چاپگر شما به مخزن جوهر یا کارتریچ قابل شارژ مجهز است می‌توانید با استفاده از بسته‌ی‌ جوهر گاما ، تانکر جوهر یا کارتریج را با هزینه ای مناسب و کیفیتی خوب شارژ کنید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر جهت حل مشکل پرینتر خودتون به ویسایت ما اومده باشید. جای درستی اومدید و با دانلود نرم افزار ریست کانن G2400 مشکلتون حل خواهد شد:

دانلود نرم افزار ریست G2400
حل مشکل چشمک زن G2400
پرینتر روشن خاموش چراغ زرد قرمز
۲چراغ چشمک زن کانن G2400
چشمک زن پرینت نمیگیره
پرینتر کانن G2400خراب شده
سرویس پرینتر کانن G2400
تعویض قطعات پرینتر کانن G2400
دانلود رایگان نرم افزار کانن G2400
دانلود رایگان نرم افزار ریست G2400
دانلود نرم افزار رسیت کنون G2400
دانلود کامل ریستر کانن G2400
دانلود رایگان نرم افزار ریست کانن G2400
سرویسکار پرینتر G2400
خطای سرویس لایف کانن
خطای جنرال ارور کانن
خطای ۵B00 کانن
خطای ۶B00 کانن
خطای ink Absorber کانن
نرم افزار سرویس تولز کانن
دانلود نرم افزار Service Tools Canon
دانلود نرم افزار wic رایگان
کد ریست نرم افزار wic
کد دائمی نرم افزار ریست wic
دانلود نرم افزار سرویس پرینتر G2400
دانلود نرم افزار تعمیر پرینتر G2400
کد رایگان ریست canon G2400
کد wic ریست کانن G2400
حل کامل مشکل پرینتر G2400
حل مشکل چاپگر کنون G2400
ریست چاپگر G2400
ریستر چاپگر G2400
خراب شدن پرینتر کانن G2400
کار نکردن پرینتر کنون G2400
حل مشکل ink pad Canon
پر شدن اینکپد
پرشدن کانتر پرینتر

کارشناسان ما تا حل کامل مشکل پرینترتان در کنار شما خواهند بود و با وجود ساده بودن کار با نرم افزار که فقط نیاز به ۳ کلیک برای ریست دارد با این وجود تمامی ابزارهای لازم برای پشتیبانی کامل و حل مشکل حتی از راه دور را مهیا کرده ایم و از طریق تلفن و تلگرام و واتساپ و یا ایمیل و بخش پشتیبانی آنلاین در خدمت مشتریان گرامی هستیم و بصورت ۱۰۰% و تضمینی مشکل توضیح داده شده پرینتر شما را حل خواهیم نمود.



موضوعات :
ریستر کانن , سری G
برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *