no-img
ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون

دانلود نرم افزار ریست اپسون L805 | ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون


ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون

ادامه مطلب

ZIP
دانلود نرم افزار ریست اپسون L805
zip
اپسون L805
اورجینال شرکت اپسون
بدون نیاز به اینترنت
100% گارانتی کارکرد
۱۶۴,۰۰۰ تومان

دانلود نرم افزار ریست اپسون L805


اگر پرینتر اپسون L805 شما دچار مشکل شده است و نیاز به ریست دارد به هیچ وجه نگران نباشید ، بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون L805 مشکل پرینتر خود را براحتی آب خوردن حل خواهید کرد و پرینتر شما مثل روز اول کارهای چاپی شما را انجام خواهد داد ، همچنین با نرم افزار ریست اپسون L805 از مراجعه به مراکز تعمیرات پرینتر بی نیاز خواهید شد.

در صورت نیاز به راهنمایی بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون L805 کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

یکی از پرکاربردترین پرینترهای حال حاضر کشور ایران پرینتر اپسون L805 میباشد.این پرینتر از لحاظ فنی کیفیت قابل قبولی دارد.شرکت اپسون جهت حفظ کیفیت قطعات پرینترهای تولیدی یک شمارشگر نرم افزاری برای تمام مدلهای پرینتر خود تعبیه کرده است.

این شمارشگر بر اساس تعداد برگ پرینت شده و همچنین دفعات انجام هدکلین کار میکند و با افزایش ارقام این شمارشگر با توجه به مدل پرینتر شما نیاز به ریست پرینتر خود خواهید داشت. با هر بار انجام هدکلین مقدار زیادی جوهر از کارتریج به سمت پد پرینتر حرکت میکند تا هد دستگاه تمیزتر گردد.

دانلود نرم افزار ریست اپسون L805

دانلود نرم افزار ریست اپسون L805

مهمترین دلیل برای قفل شدن پرینتر و چاپ نکردن و کار نکردن پرینتر پر شدن پد جوهر (inkpad) میباشد و پرینتر L805 بعد از تعداد مشخصی هدکلین و پر شدن پد پرینتر نیاز به ریست خواهد داشت.

در اکثر مدلها کاربران حرفه ای شلنگ تخلیه جوهر به پد پرینتر را با انجام برش به یک مخزن خارجی تغییر مسیر میدهند و بدینوسیله از خراب شدن اینک پد دستگاه جلوگیری میکنند، هر چند پرینتر خطای پر شدن inkpad رو خواهد داد ولی با دانلود ریستر اپسون L805 میتوانید این مشکل پرینتر خود را حل کنید و نیازی به تعویض پدجوهر نخواهید داشت.

بطور خلاصه پرینترهای شرکت اپسون پس از چاپ تعدادی مشخص قفل شده و نیاز به ریست پیدا میکنند و بدون ریستر دستگاه غیرقابل استفاده میباشد و هیچ پرینتی نمیتوانید بگیرید.

علائم قفل شدن پرینتر و نیاز به ریست Epson L805 :

  • چراغ های نشانگر وضعیت چاپگر L805 خاموش هستند.
  • زمان روشن کردن چاپگر ،هد و کارتریج پرینتر L805 حرکت نمیکند.
  • چراغ های پرینتر L805 به رنگ قرمز و چشمک زن در می آید.

بصورت معمولی کاربران با دیدن این علائم پرینتر خود را به مراکز مجاز سرویس تحویل میدهند تا پد های جوهر تعویض شده (inkpad resetter) و کانتر پرینتر نیز مجدد صفر گردد(reset printer).ولی ما راهکار مناسبتری برای شما داریم:

به جای اینکه هر بار هزینه زیادی رو به مرکز سرویس پرینتر بدید تا چاپگر شما رو ریست بکنند می توانید جهت حل مشکل ۲ چراغ چشمک زن پرینتر با دانلود ریستر اپسون L805 چاپگر خود را ریست و مشکل چراغ قطره و کاغذ چشمک زن را حل نمایید .با حداقل هزینه با سریعترین روش مشکل شما حل خواهد شد. .

این نرم افزار ها ریستر اورجینال و اختصاصی شرکت اپسون کره جنوبی می باشد و برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه یکبارمصرف نبوده و قابلیت ۵۰ بار ریست در ۳ ماه را داشته و با گارانتی ۱۰۰% کارکرد با خیال راحت میتوانید بصورت شخصی پرینتر L805 خودتان را ریست نمایید.همچنین با پرداخت هزینه مازاد تقریبی ۱۸۰ الی ۲۸۰ هزار تومان میتوانید نسخه دائمی مخصوص رایانه خود را تهیه فرمایید.

جهت دانلود نرم افزار ریست اپسون L805 روی دکمه خرید کلیک کنید و اسم و ایمیل خود را جهت دانلود ریستر وارد نمایید و بعد از پرداخت آنلاین ریستر پرینتر L805 را از لینک داده شده دانلود نمایید.همچنین لینک دانلود نرم افزار ریست L805 برای شما ایمیل هم خواهد شد.

در ذیل مشخصات سخت افزاری پرینتر L805 جهت آشنایی بیشتر شما آمده است :

Epson Printer
چاپگر جوهر افشان L805 با قابلیت چاپ عکس دارای ۶ مخزن جوهر
L805 Inkjet Photo Printer

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805

یکی از مهمترین لوازم و دستگاههای استفاده شده در ادارات و منازل پرینترهای جوهر افشان میباشد پرینتر «L805» از شرکت «اپسون» (Epson) در ابعاد ۱۸۷×۲۸۹×۵۴۷ میلی‌متر و وزن ۶ کیلوگرم عرضه شده است. چاپ در این دستگاه به صورت جوهرافشان و رنگی در وضوح ۵۷۰۶×۱۴۴۰ dpi با استفاده از ۹۰ نازل مشکی و ۹۰ نازل رنگی انجام می‌گردد.

می‌توانید ۵ برگ در دقیقه را به صورت رنگی یا سیاه و سفید چاپ کنید. برای چاپ عکس در اندازه‌ی ۱۰×۱۵، حدود ۱۲ ثانیه زمان لازم است. این پرینتر از کاغذهایی با اندازه‌های A4، A5، A6، B5، C6 (Envelope)، DL (Envelope)، No 10 (Envelope)، ۱۰×۱۵، ۱۳×۱۸ و Legal پشتیبانی می‌کند؛ همچنین قابلیت چاپ روی «CD» را دارد.

چاپ دورو به صورت دستی انجام می‌شود. ظرفیت سینی کاغذ ۱۲۰ برگ کاغذ استاندارد و ۲۰ برگ Photo Paper است. ظرفیت سینی خروجی ۵۰ برگ است. چاپگر از طریق درگاه USB به یارانه وصل شده و با برق شهری تغذیه می‌شود. برق مصرفی دستگاه در حالت چاپ برابر با ۱۳ وات و در حالت Sleep Mode برابر با ۱٫۲ وات است. این چاپگر به مخزن جوهر مجهز است و می‌توانید با استفاده از بسته‌ی‌ جوهر T6736، تانکر جوهر را پر کنید.

پرینتر جوهرافشان «L805» که به تانکر جوهر مجهز شده است، شعار خود را پرینت ارزان گذاشته است. این پرینتر رنگی که به‌صورت اختصاصی برای چاپ عکس طراحی شده، برای صرفه‌جویی در هزینه‌‌های چاپ، تانکر جوهر را در سیستم خود جای داده و به اتصال بی‌سیم مجهز شده است.

این پرینتر قادر است به‌راحتی عکس‌هایی باکیفیت را روی کاغذ عکس چاپ کند. این دستگاه برای استفاده‌ی عکاسان ایدئال است و علاوه‌بر چاپ عکس، قابلیت‌های دیگری مانند چاپ روی CD یا DVD را ارائه می‌دهد.

چاپگرهای مجهز به سیستم تانک جوهر

برخلاف دیگر سیستم های قابل شارژ، این چاپگرهای فوق العاده اقتصادی، مجهز به یک تانک جوهر کاملاً یکپارچه با گنجایش بسیار بالا هستند تا با کمترین دردسر و بیشترین کیفیت چاپ نمایید و نیازی به تعویض جوهر در بازه های زمانی کوتاه نداشته باشید.

چاپ با کیفیت بسیار بالا با جوهرهای اپسون

جوهرهای اصلی اپسون، چاپ حرفه ای با کیفیت بسیار بالا را تضمین می کنند و چاپ های درخشانی را با ماندگاری طولانی ارائه می کنند. جوهرهای اصلی اپسون در محیط و شرایط خاصی تولید می شوند و برای کار با فن آوری چاپ Micro Piezo اپسون کاملاً ایده آل هستند. به واسطه این فن آوری، چاپ بی رقیب، با دوام و اطمینان بی نظیری صورت می گیرد.

بیشتر چاپ کنید ، کمتر هزینه کنید

مهم نیست که در خانه کار می کنید یا اداره، در هر حال سیستم تانک جوهر اپسون از هزینه چاپ شما کاسته و کسب و کار شما را رونق می دهد. گستره جدید چاپگرهای جوهرافشان ما با مخزن های پرظرفیت جوهر، ترکیبی از هزینه پایین، کاربری ساده، کیفیت و اطمینان بالا در یک محصول فوق العاده هستند.

. این چاپگر به مخزن جوهر مجهز است و می‌توانید با استفاده از بسته‌ی‌ جوهر گاما ، تانکر جوهر را پر کنید.

پرینتر جوهرافشان «L805» که به تانکر جوهر مجهز شده است، شعار خود را پرینت ارزان گذاشته است. این پرینتر رنگی، برای صرفه‌جویی در هزینه‌‌های چاپ، تانکر جوهر را در سیستم خود جای داده است. این پرینتر قادر است به‌راحتی امورات اداری و فنی شما را در منزل برایتان انجام دهد.

در صورتی که بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون L805 نیاز به راهنمایی برای حل سایر مشکلات پرینتر اپسون خود داشتید از لینکهای زیر دیدن فرمایید :

حل مشکل ۲ چراغ چشمک زن اپسون

خطای Communication Error

رفع خطای General Error پرینتر

و …

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر جهت حل مشکل پرینتر خودتون به ویسایت ما اومده باشید. جای درستی اومدید.با دانلود نرم افزار ریست L805 مشکل چاپگر شما حل خواهد شد:
دانلود نرم افزار ریست L805
حل مشکل چشمک زن L805
پرینتر روشن خاموش چراغ زرد قرمز
چشمک زن پرینت نمیگیره
پرینتر L805 خراب شده
سرویس پرینتر L805
تعویض قطعات پرینتر L805
دانلود رایگان نرم افزار اپسون L805
دانلود رایگان نرم افزار ریست L805
دانلود نرم افزار adjustment program epson
دانلود کامل ریستر اپسون L805
دانلود رایگان نرم افزار ریست اپسون L805
سرویسکار پرینتر L805
خطای سرویس لایف اپسون
خطای جنرال ارور اپسون
خطای کامینیوکیشن اپسون
نرم افزار adjprog اپسون
دانلود نرم افزار adjprog اپسون
دانلود نرم افزار wic رایگان
کد ریست نرم افزار wic
کد دائمی نرم افزار ریست wic
دانلود نرم افزار سرویس پرینتر L805
دانلود نرم افزار تعمیر پرینتر L805
کد رایگان ریست اپسون L805
دانلود نرم افزار ریست اپسون L805
کد wic ریست اپسون L805
حل کامل مشکل پرینتر L805
حل مشکل چاپگر L805
ریست چاپگر L805
ریستر چاپگر L805
خطای service life اپسون
خطای ink pad the end of its service life
حل مشکل ink pad
پر شدن اینکپد
پرشدن کانتر پرینتر



موضوعات :
ریستر اپسون , سری L
برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


11 پاسخ به “دانلود نرم افزار ریست اپسون L805”

  1. پیام ساسانفر گفت:

    عالی بود با این که اولش مطمئن نبودم ولی کارتون بیسته . موفق باشید

    • مدیر گفت:

      سلام
      از این که به ما اعتماد کردید سپاسگذاریم و خوشحال هستیم که جواب اعتمادتون رو به خوبی دریافت کردید.هدف ما فقط و فقط حل مشکلات هم وطنان عزیزمون هستش.

  2. صبا گفت:

    واقعاً سایت فوق العاده ای دارید.قبلاً ۲ بار مجبور شده بودم پرینترم رو ببرم بیرون برام درستش بکنن اینبار به کمک نرم افزار شما خودم درستش کردم.خیلی عالی هستید.
    از پشتیبانی صبورانه پرسنل هم بسیار سپاسگزارم.به همه سوالات ربط و بیربط من جواب دادند.

  3. بهرام گفت:

    سلام خسته نباشید مدل پرینتر من l850 هست نرم افزار ریست این مدل رو دارید؟

  4. شریفی گفت:

    سلام وقت بخیر. این نرم افزار شما واقعا کارایی داره؟ چون از یک سایت دیگه خرید کردم نرم افزاری رو برام فرستادن که خودم شبیه همونو داشتم و هنگام اجرا یک کد ۱۵ یا ۱۶ رقمی میخواد که اون کد رو ندارم و عملا بلا استفاده ماند و هزینه رو هم ضرر کردم.

    • مدیر گفت:

      سلام
      تمامی نرم افزارها روی پرینترهای متعدد تست شده و با گارانتی ۱۰۰ درصدی تقدیم مشتریان عزیز میشه.با این نرم افزارها نیازی به وارد کردن شماره سریال برای هر بار ریست نخواهید داشت و دائمی و بدون محدودیت میتونید پرینتر خودتون رو ریست کنید

  5. زهرا گفت:

    واقعا آدم پول مفتی رو که به این تعمیرکارای دستگاههای پرینتر میده با این ترفند تو جیب خوش میذاره
    بسیار عالی بود
    متشکرم

    • مدیر گفت:

      البته این هزینه هایی که تعمیرکاران و مراکز فنی دریافت میکنند پول خدماتی هست که میدن و پول مفت نیست.هدف ما حل مشکل افرادی هست که تو محل زندگیشون دسترسی به اینجور مراکز ندارند یا امکان مراجعه براشون فراهم نیست.
      خوشحالیم که تونستیم مشکل پرینتر شما رو حل کنیم.

  6. دردانه خسروی گفت:

    شما بی نظیر هستید سپاس از شما اصلا فکر نمی کردم درست بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *